Ақылды техникалық қолдау

Біз компанияңыздың атынан клиенттеріңізге көмек көрсетуге дайынбыз.
* тек серіктестер үшін.
Таныс па?
  • Әкімшілеріңізді, әзірлеушілеріңізді, мамандарыңызды «болмашы қоңырауларға» жауаптар түршіктіреді;
  • Инженерлер оқиғалардың себептерін талдауға мән бермейді және сіз жүйелік мәселелерді көрмейсіз;
  • Қанағаттанбаған клиенттердің 4%-ы ғана қызмет көрсетушіге жиналған наразылығы туралы хабарлайды, ал қанағаттанбағандардың 96%-ы бәсекелеске үнсіз кетеді.

Cloupard бұл мәселелерді жақсы түсінеді, сондай-ақ әрбір серіктесіміз ITIL (MOF...) қағидаттарына негізделген, кәсіби тәсіл негізінде сапалы техникалық қолдауды өз бетінше құруға дайын емес.
«Ақылды техникалық қолдау» қызметі
  • Сіздің атыңыздан (эл.пошта/компанияңыздың телефоны) жұмыс;
  • Қабылдау/алғашқы IT-диагностика/Серіктеспен келісілген скриптке сәйкес клиенттер өтінімдерін шешу;
  • 24×7 режимінде.
Келесілерден тұрады:
  • Алғашқы IT-диагностика;
  • 35 секунд ішінде қоңырауға жауап беру;
  • Қоңырауды/хатты өңдеу мерзімі — 15 минут;
  • Клиенттеріңіз үшін SLA шаблонын/ келісімшартын жасау;
  • Жұмыс барысында өтінімді шешу мерзімін басқару (критерийлерге сәйкес инженерге, басшыға эскалация);
  • As is негізінде клиенттерден кері байланыс;
  • Әр 3 сағат сайын клиент үшін өтінімнің орындалу күйін бақылау;
  • Өтінімдерді орындаудың нақты мерзімдері туралы тұрақты есептілік;
  • Service Desk жүйесіндегі есептік жазбалар;
  • және т.б.
Сообщение об успешной отправке!
Сынау